Légiósok az nb1-ben

Légiósok az nb1-ben

Kopunovic: Siófok után Ruanda?

2017. február 12. - dartagnan

Goran Kopunovic távozott az NB II 14. helyén telelő Siófok együttesétől. Ám lehet, nem tart sokáig a "munkanélkülisége"...

Az egykoron játékosként a Fradival BL-ben vitézkedő szerb edző 2015 nyarán vette át a balatoni gárda vezetését. 2015-2016-ban kilencedikként, míg a 2016-2017-es NB II őszi küzdelmeinek végén a tizennegyedikként végzett a Siófokkal. Összesen 51 meccsen át irányította a másodosztályú gárdát, mérlege 19 győzelem, 7 döntetlen és 25 vereség. Edzősködése idején érkezett, s épült be a csapatba többek közt Nagy Dániel, Gál Mátyás, Czingráber Máté, Farkas Norbert. 

Egyelőre nem szeretnék ezzel kapcsolatban sokat nyilatkozni. Az igaz, hogy ma már nem én tartom az edzést, és már nem én irányítom a Siófokot. De amíg nem zártuk le teljesen az ügyet, nem szeretnék többet mondani. Büszke vagyok, hogy ott voltam, és arra, amit elértem. Tiszta a lelkiismeretem azzal kapcsolatban, amit a klubnak és a játékosoknak adtam. Köszönöm azoknak, akikkel együtt dolgoztam - nyilatkozta Kopunovic menesztéséről.

A szerb trénernek azonban nincs ideje sokat búsulnia, hiszen külföldi sajtóinformációk szerint ő az egyik jelölt a ruandai nemzeti csapat szövetségi kapitányi pozíciójára. Pontosabban Kopunovic rajta van egy ötvenfős listán, olyan illusztris nevek társaságában, mint a korábbi sokszoros nigériai válogatott Samson Siasia, a Libéria, Gambia válogatottjait is tréningező Antoine Hey, a 2012 és 2013 közt Újpesten dolgozó Marc Lelievre, vagy épp a 2017-es Afrikai Nemzetek Kupáján Algériát irányító Georges Leekens.

Nagyon sikeres voltam Ruandában. Ismerem a kultúrát, az országot, a focit, imádnak ott az emberek. A mostani válogatottban is nagyon sok a volt játékosom. Valaki kandidált engem, kerestek is onnan, de nagyon sokan vannak, akik szeretnék betölteni a pozíciót. Nem gondoltam azonban erre és most sem teszem, mert Siófokon még nem zártuk le az ügyet, tehát nem arról van szó, hogy megyek is tovább. Valószínű, hogy nem lesz semmi ebből. - reagált a ruandai lehetőségre a délszláv szakember. 

 

Forrás: Csakfoci NSO

Kép forrása: Wikipédia

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nb1legiosok.blog.hu/api/trackback/id/tr6312252124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása